sporta & spa tuan club

Trening personalny

Struktura treningu personalnego jest specjalnie dostosowywana do każdego Klienta indywidualnie. Dobór obciążeń wysiłkowych zależy od indywidualnie określonych celów treningowych.  Trening 1:1 niesie ze sobą wiele korzyści i jest bezpieczny, ponieważ trener w procesie szkolenia indywidualnego, kontroluje stan wytrenowania i profesjonalnie ocenia formę sportową.

Nasi doświadczeni trenerzy odpowiednio dobierają obciążenia treningowe i startowe, zachowując fazę pracy o różnym charakterze i wypoczynku.

Tworzą trening składający się z katalogu prac, które na początku trzeba zaplanować potem systematyzują, a następnie realizują w czasie od 3 miesięcy do nawet 1 roku. Jednocześnie kontrolują i korygują ćwiczenia, co będzie gwarancją na uzyskanie lepszych efektów treningowych i osobistych. Równie ważnym elementem w procesie ćwiczeń indywidualnych jest spotkanie z dietetykiem i właściwe odżywianie organizmy.

W treningu personalnym najważniejszym aspektem jest czas i odpowiednia motywacja uczestnika!

Musimy pamiętać, że w treningu funkcjonalnym najważniejszy jest cel, aby go osiągnąć należy oprzeć się na zasadniczych kompleksach:

  1. Metoda kształtowania maksymalnych możliwości siłowych, w której mamy maksymalne krótkotrwałe obciążenia. Trening ten ma na celu zwiększenie przekroju poprzecznego mięsni, wzrost siły i pobudzenia nerwowego.
  2. Metoda kształtowania możliwości szybkościowo-siłowych. Trening polega na treningu interwałowym, czyli „na stacjach”, obciążenia są średnie i duże.
  3. Metoda kształtowania możliwości wytrzymałościowo-siłowych. Trening ten różni się od poprzedniego dłuższą pracą „na stacjach”, ale małymi i średnimi obciążeniami.
  4. Body Building system – metoda kształtowania masy i rzeźby mięśniowej. Są różne warianty ćwiczeń prowadzonych w formie wielokrotnych wysiłków (duże obciążenia), wykonywane do granicznego zmęczenia.
  5. Metody rozwoju siły poprzez napięcie izometryczne i stretching. Wysiłek jest o charakterze statycznym stosowanym w treningu funkcjonalnym.

Jak wygląda trening personalny?

  • Trener osobisty dostosowuje plan treningu do Twoich konkretnych wymogów, możliwości i sprawności.
  • Trener profesjonalnie prowadzi i czuwa nad poprawnością

i skutecznością wykonywanych przez Ciebie ćwiczeń, w razie potrzeby koryguje, eliminuje błędy.

  • Twoja motywacja jest w rękach trenera, który, dba o bezpieczeństwo wykonywanych przez Ciebie ćwiczeń.
  • Twoja aktywność fizyczna może stać się przyjemną formą spędzania wolnego czasu.
  • Trener pomaga maksymalnie wykorzystać każdą minutę Twojego cennego czasu.
  • Trener odpowiada na Twoje pytania dotyczące ćwiczeń, odżywiania, spędzania czasu w sposób aktywny, układa katalog prac dotyczących kolejnych treningów,

Miejsce zajęć:

Treningi odbywać się będą na siłowni lub sali fitness z wykorzystaniem profesjonalnego sprzętów firmy Technology Gym™, urządzeń TRX, rowerach stacjonarnych, bieżni oraz narzędzia takie jak taśmy rehabilitacyjne, piłki lekarskie itd.

Czas trwania jednostki treningowej: 60 min.

Dzięki poprawnie wykonywanym treningom, nasi Klienci są zadowoleni i osiągają zamierzony cel.  Każda jednostka treningowa jest zróżnicowana, co do objętości i intensywności. Dzięki temu, już po kilku treningach zadecydowanie można zauważyć poprawę: siła, szybkość, wytrzymałość, koordynacji ruchowej i kondycji.

Jeżeli będą Państwo zdecydowani na wykupienie treningów personalnych lub chcą się państwo czegoś więcej dowiedzieć prosimy o kontakt.

 

Opiekun klienta
Monika Malczyńska
513 009 226
e-mail: monika@tuanclub.pl