sporta & spa tuan club

Siłownia Tuan Club

W swojej ofercie posiadamy szeroki wybór maszyn cardio, które pozwalają na kształtowanie wytrzymałości, szybkości oraz umożliwiają spalanie tkanki tłuszczowej. Do Państwa dyspozycji są bieżnie, steppery, elpityki czy ergometry wioślarskie.

Siłownia w Tuan Club to ponad 200 metrów kwadratowych z profesjonalnym sprzętem firmy Technogym.

Siłownia wyposażona jest również w maszyny do ćwiczeń izolowanych na poszczególne części ciała oraz wolne ciężary – sztangi i sztangielki – z szerokim zakresem obciążenia.

Instruktorzy

 

Maciej Macewicz

macewiczmaciej

Absolwent wydziału wychowania fizycznego warszawskiego AWF-u. Instruktor sportu oraz trener II klasy kulturystyki.

Stawiam na:

W swojej pracy instruktora skupiam się na poprawie wydolności, utracie zbędnych kilogramów, budowie masy mięśniowej oraz treningu prozdrowotnym ukierunkowanym na zmniejszenie dolegliwości kręgosłupa występujących przy wadach postawy.

 

Łukasz Styś

Na poważnie sport zacząłem uprawiać w wieku 16 lat .Był to tajski boks . Spełnione ambicje popchnęły mnie do kulturystyki ekstremalnej. Od 5 lat jestem trenerem personalnym i licencjonowanym zawodnikiem największej Polskiej federacji IFBB . W debiucie zająłem 3 miejsce w kat. Kulturystyka ekstremalna 80 kg. Jako trener osobisty jestem wymagający i cierpliwy. Uważam , ze jasno postawione cele , umiarkowane żywienie i intensywny trening to podstawa do poprawy kondycji , wyglądu i samopoczucia. Pozdrawiam 😉

Marcin Koperski

koper

Student fizjoterapii, od 15 lat trenuję na siłowni, instruktor rekreacji ruchowej o specjalności kulturystyka. Od tamtego czasu nabrałem wiedzy, doświadczenia, żeby móc pomóc Ci osiągnąć Twój cel oraz uniknąć błędów jakie ja popełniałem. Dieta, trening, suplementacja – masz pytania, pomogę.

Mateusz Widzyk

Instruktor aqua fitness, fizjoterapeuta. Z aktywnością fizyczną miał styczność od dzieciństwa, trenując piłkę ręczną. To tam zaszczepiono w nim ducha sportu. Dziś zajmuję się propagowaniem go wśród Was, naszych klubowiczów. Fanatyk zdrowego odżywiania. Najwięcej czasu spędza na siłowni pracując jako instruktor. Najwyżej ceni sobie trening funkcjonalny. W obecnej chwili jego pasją stały się biegi długodystansowe oraz biegi z przeszkodami

Michał Szewczyk

szewczyk

Już jako szesnastolatek zaczął zajmować się kulturystyką. Uprawiał również inne dyscypliny, w tym sztuki walki. Dzięki takiemu doświadczeniu uważa, że sport kształtuje charakter. Michał wie, że właściwe odżywianie stanowi uzupełnienie aktywności fizycznej i warunkuje zdrowy tryb życia. Dlatego też z zamiłowania popartego wiedzą teoretyczną jak i praktyczną jest dietetykiem, który pomoże każdemu dostosować dietę tak aby osiągnąć oczekiwane cele.

Pasją Michała jest także masaż. Chętnie wykonuje go swoim podopiecznym po wyczerpujących treningach, gdyż stanowi doskonały sposób na przyspieszenie regeneracji potreningowej oraz wpływa relaksacyjnie na ich samopoczucie.

Michał nieustannie zgłębia tajniki treningu oraz doskonali swoje umiejętności aby pomagać w wielu płaszczyznach. 

Jeśli potrzebujesz rehabilitacji ruchowej możesz śmiało zwrócić się do Michała. W zakresie jego usług znaleźć można również i takie ćwiczenia, gdyż jako instruktor Pilates pragnie, by ciało i duch wróciły do naturalnej harmonii. Wszakże nasze ciało to świątynia ducha… dbajmy o nie.

 

Trening personalny

Struktura treningu personalnego jest specjalnie dostosowywana do każdego Klienta indywidualnie. Dobór obciążeń wysiłkowych zależy od indywidualnie określonych celów treningowych.  Trening 1:1 niesie ze sobą wiele korzyści i jest bezpieczny, ponieważ trener w procesie szkolenia indywidualnego, kontroluje stan wytrenowania i profesjonalnie ocenia formę sportową.

Nasi doświadczeni trenerzy odpowiednio dobierają obciążenia treningowe i startowe, zachowując fazę pracy o różnym charakterze i wypoczynku.

Tworzą trening składający się z katalogu prac, które na początku trzeba zaplanować potem systematyzują, a następnie realizują w czasie od 3 miesięcy do nawet 1 roku. Jednocześnie kontrolują i korygują ćwiczenia, co będzie gwarancją na uzyskanie lepszych efektów treningowych i osobistych. Równie ważnym elementem w procesie ćwiczeń indywidualnych jest spotkanie z dietetykiem i właściwe odżywianie organizmy.

W treningu personalnym najważniejszym aspektem jest czas i odpowiednia motywacja uczestnika!

Musimy pamiętać, że w treningu funkcjonalnym najważniejszy jest cel, aby go osiągnąć należy oprzeć się na zasadniczych kompleksach:

  1. Metoda kształtowania maksymalnych możliwości siłowych, w której mamy maksymalne krótkotrwałe obciążenia. Trening ten ma na celu zwiększenie przekroju poprzecznego mięsni, wzrost siły i pobudzenia nerwowego.
  2. Metoda kształtowania możliwości szybkościowo-siłowych. Trening polega na treningu interwałowym, czyli „na stacjach”, obciążenia są średnie i duże.
  3. Metoda kształtowania możliwości wytrzymałościowo-siłowych. Trening ten różni się od poprzedniego dłuższą pracą „na stacjach”, ale małymi i średnimi obciążeniami.
  4. Body Building system – metoda kształtowania masy i rzeźby mięśniowej. Są różne warianty ćwiczeń prowadzonych w formie wielokrotnych wysiłków (duże obciążenia), wykonywane do granicznego zmęczenia.
  5. Metody rozwoju siły poprzez napięcie izometryczne i stretching. Wysiłek jest o charakterze statycznym stosowanym w treningu funkcjonalnym.

Jak wygląda trening personalny?

  • Trener osobisty dostosowuje plan treningu do Twoich konkretnych wymogów, możliwości i sprawności.
  • Trener profesjonalnie prowadzi i czuwa nad poprawnością

i skutecznością wykonywanych przez Ciebie ćwiczeń, w razie potrzeby koryguje, eliminuje błędy.

  • Twoja motywacja jest w rękach trenera, który, dba o bezpieczeństwo wykonywanych przez Ciebie ćwiczeń.
  • Twoja aktywność fizyczna może stać się przyjemną formą spędzania wolnego czasu.
  • Trener pomaga maksymalnie wykorzystać każdą minutę Twojego cennego czasu.
  • Trener odpowiada na Twoje pytania dotyczące ćwiczeń, odżywiania, spędzania czasu w sposób aktywny, układa katalog prac dotyczących kolejnych treningów,

Miejsce zajęć:

Treningi odbywać się będą na siłowni lub sali fitness z wykorzystaniem profesjonalnego sprzętów firmy Technology Gym™, urządzeń TRX, rowerach stacjonarnych, bieżni oraz narzędzia takie jak taśmy rehabilitacyjne, piłki lekarskie itd.

Czas trwania jednostki treningowej: 60 min.

Dzięki poprawnie wykonywanym treningom, nasi Klienci są zadowoleni i osiągają zamierzony cel.  Każda jednostka treningowa jest zróżnicowana, co do objętości i intensywności. Dzięki temu, już po kilku treningach zadecydowanie można zauważyć poprawę: siła, szybkość, wytrzymałość, koordynacji ruchowej i kondycji.

Jeżeli będą Państwo zdecydowani na wykupienie treningów personalnych lub chcą się państwo czegoś więcej dowiedzieć prosimy o kontakt.

 

Opiekun klienta
Monika Malczyńska
513 009 226
e-mail: monika@tuanclub.pl