sporta & spa tuan club

Fit

„Fit”oznacza w tłumaczeniu z języka angielskiego: „znajdować się w szczytowej formie poprzez odpowiedni trening„. W dzisiejszych czasach tłumaczenie okazuje się być niewystarczające, ponieważ przyjęło się już ogólnie określanie tym pojęciem stylu życia, sposobu na zdrowe, higieniczne i pozytywne w sensie psychologicznym funkcjonowanie człowieka. Pełna definicja brzmi:

Fitness – to dynamiczny stan (system) poszukiwań dobrego samopoczucia z punktu widzenia psychologicznego i socjologicznego, w połączeniu z dążeniem do osiągnięcia maksymalnej (dla jednostki) sprawności fizycznej – poprzez różnorodne formy ruchowe dostosowane do możliwości, gustu, oczekiwań tej jednostki, która tym samym bierze znaczną odpowiedzialność za funkcjonalne doskonalenie własnego organizmu.”

Zajęcia fitness w naszym klubie to doskonała forma treningu i relaksu. Zapraszamy na szeroką gamę zajęć do wyboru – od wzmacniających po rozluźniające i rozciągające.

Nowy grafik obowiązujący od listopada 2016

111111111111111111

 

 

Instruktorzy

 

Agnieszka Zych
INSTRUKTOR FITNESS

Renata Grochowska
INSTRUKTOR FITNESS

Kinga Zgierska
INSTRUKTOR FITNESS

Martyna Rapp
INSTRUKTOR FITNESS

Tomasz Zamiela
INSTRUKTOR FITNESS

Grzegorz Halko
INSTRUKTOR FITNESS

Michał Kurpet
INSTRUKTOR FITNESS

Artur Podwysocki
INSTRUKTOR FITNESS

Izabela Wojcieska
INSTRUKTOR FITNESS

Katarzyna Popławska
INSTRUKTOR FITNESS

Patrycja Wrońska – Baran
INSTRUKTOR FITNESS

Sylwia Zawitaj
INSTRUKTOR FITNESS

Justyna Ciołkiewicz  
INSTRUKTOR FITNESS

Grzegorz Węgłowski
INSTRUKTOR JOGI

Agnieszka Tkaczyk
INSTRUKTOR CYCLING

Magda Daykola
INSTRUKTOR CYCLING

ZAJĘCIA TANECZNE:

DANCE – zajęcia polegają na wykorzystaniu w układach choreograficznych elementów tańca (hip hop, jazz, salsa, latino itp.). Poprawiają koordynację ruchową, wytrzymałość oraz wyczucie rytmu. Adresowane są do osób kochających taniec i muzykę. Zalecane dla osób zestresowanych, pragnących znaleźć ujście dla nagromadzonej w ciągu dnia energii jak i dla wszystkich innych pragnących zadbać o kondycję oraz chcących spalić nadmiar kalorii.

LATINO – zajęcia polegają na wykorzystaniu w układach choreograficznych elementów tańca latynoskiego przy muzyce latino. Poprawiają koordynację ruchową, wytrzymałość oraz wyczucie rytmu. Adresowane są do osób kochających taniec i muzykę. Zalecane dla osób zestresowanych, pragnących znaleźć ujście dla nagromadzonej w ciągu dnia energii jak i dla wszystkich innych pragnących zadbać o kondycję oraz chcących spalić nadmiar kalorii.

ZUMBA – taniec z elementami aerobiku przy gorących rytmach latynoamerykańskich. Pomaga stracić zbędne kilogramy poprzez zabawę. Zawiera w sobie takie tańce jak merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba i taniec brzucha.

SH´BAM®- LESMILLS– to zestaw ćwiczeń opracowany przez trenerów z Les Mills. Dynamiczne układy taneczne wprawią w ruch Twoje ciało od stóp aż po sam czubek głowy. SH’BAM to nie tylko taniec ale również ogólnorozwojowy trening poprawiający kondycję i samopoczucie. Poprzez dużą ilość wykonywanych poruszeń spalisz nawet do 500 kcal! Co więcej, osoby, które nie są najlepszymi tancerzami mogą nauczyć się wielu ciekawych kroków i zaskoczyć swoją sprawnością.

 

ZAJĘCIA WZMACNIAJĄCE:

TBC (Total Body Conditioning) – intensywne ćwiczenia ogólnorozwojowe. Spalają tkankę tłuszczową, poprawiają kondycję fizyczną, wzmacniają i ujędrniają wszystkie grupy mięśniowe ( ręce, klatka piersiowa, brzuch, grzbiet, pośladki, uda ). Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania ABT (brzuch, pośladki, uda – Abdominal, Buttocks, Thighs) – zajęcia ukierunkowane na wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała i spalanie tkanki tłuszczowej. Prowadzone są w umiarkowanym tempie. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

FITBALL – Zajęcia o umiarkowanej intensywności z wykorzystaniem piłek o średnicy 55 – 75 cm (w zależności od wzrostu). Spokojne zajęcia wzmacniające wszystkie partie ciała oraz relaksująco – rozciągające. Ćwiczenia z piłką należą do grupy ćwiczeń równoważnych. Poprzez szukanie balansu w czasie wykonywania ćwiczeń wzmacniają się mięśnie posturalne (odpowiedzialne są za utrzymanie prawidłowej postawy). Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

ZAJĘCIA WYTRZYMAŁOŚCIOWO-SIŁOWE (też wzmacniające, ale o większej intensywności):

TMT® (total muscles training) jest to trening, który angażuje wszystkie partie mięśni. Poprzez bardzo szybkie i intensywne ruchy Twój organizm poprawi swoją wydolność, a sylwetka wyrzeźbi się. Autorem tego programu jest Tomasz Zamiela, który na co dzień zajmuje się motywacją swoich podopiecznych oraz wdrażaniem nowych i udoskonalonych zestawów ćwiczeń. Zajęcia TMT są doskonałe zarówno dla osób początkujących, jak i tych bardziej zaawansowanych. Trening zaczyna się od około 10 minutowej rozgrzewki, która ma na celu pobudzić Twoje mięśnie do pracy. Następnie razem z trenerem zaczyna się główna część zajęć, czyli specjalnie ułożona kombinacja ćwiczeń, która wykonywana jest w różnych tempach i trzech poziomach trudności. Ważne jest, by wykonywać wszystkie powtórzenia, lecz jeśli będzie to zbyt trudne zawsze można pozostać na wcześniejszym poziomie, tak aby zachować ciągłość podczas treningu.

CROSS TRAINING – rodzaj funkcjonalnego i intensywnego treningu, idealny dla osób preferujących skuteczny wysiłek fizyczny. Trening wyróżnia się tym, iż seria ćwiczeń w nim zawarta zaczerpnięta jest z treningu wojskowego, czyli przysiady, pompki, podskoki, ćwiczenia z ciężarkiem oraz burpees. Ćwiczenia tego typu wymagają wiele wytrzymałości i odporności na zmęczenie. Rezultatami tego treningu jest wymuszenie intensywnego krążenia we krwi, co z kolei poprawia wydolność organizmu, oraz symetryzuje i wzmacnia mięśnie naszego ciała. Natomiast podstawową zaletą jest to, iż aktywuje wszystkie rodzaje włókien mięśniowych, zarówno w mięśniach głębokich, jak i posturalnych, odpowiadając przy tym za prawidłową posturę oraz odpowiedni rozwój kręgosłupa. Jako trening prozdrowotny pozytywnie wpływa na naszą kondycję i samopoczucie. Pozwala też na wyrzeźbienie idealnej sylwetki.

BODYPUMP® –LESMILLS – to trening, który opiera się na zasadzie wielu powtórzeń, a dokładnie na wykonywaniu ćwiczeń z wykorzystaniem obciążeń z wykorzystaniem sztangi. Podczas takiego treningu wykonuje się nawet do 800 powtórzeń, czyli od 70 do 100 powtórzeń na każdą partię mięśni. Dzięki systematycznym treningom zwiększymy funkcjonalność swoich mięśni, wzmocnimy i odpowiednio je ukształtujemy oraz bez zbędnego przyrostu masy mięśniowej wrzeźbimy je. Body Pump to doskonała alternatywa dla ćwiczeń na siłowni.

BODYCOMBAT®:- LESMILLS – intensywny trening cardio inspirowany sztukami walki: karate, taekwando, kung fu, kickboxingu, muay tai oraz tai chi. Poprawia koordynację i ogólną sprawność, zmniejsza ryzyko chorób serca, pozwala spalić ponad 600 kcal w ciągu jednych zajęć.

Les Mills Grit® Series to 30-minutowy trening interwałowy o wysokiej intensywności. Jest znakomity dla osób, którym zależy na poprawieniu kondycji albo schudnięciu. Trening składa się z sekwencji wykorzystujących 110 proc. możliwości fizycznych. Rozgrzewka szybko podnosi tętno i budzi mięśnie do pracy. Trening łączy w sobie cykl budowania siły, mocy, zasady plyometryki (rodzaj treningu nastawiony na poprawę szybkości i mocy ruchów oraz poprawę funkcji układu nerwowego głównie pod kątem poprawy szybkości reakcji mięśni) i cardio. Na koniec odbywa się intensywny core trening (ćwiczenia brzucha). Zaletą Les Mills Grit jest nie tylko fakt, że trwa on zaledwie 30 minut, ale również to, że każdy może dostosować jego intensywności i rodzaj do własnych potrzeb i kondycji fizycznej.

Les Mills Grit™ Series Cardio, spala tłuszcz i w szybkim tempie zwiększa wydajność. Nie wymaga zastosowania żadnego sprzętu, łączy w sobie intensywne ćwiczenia obniżające wagę oraz energetyczny trening. Pozwala to osiągnąć podwójny efekt spalania kalorii w trakcie treningu i przez wiele godzin po nim.Program opracowany przez firmę Les Mills, dostarczającą rozwiązania w zakresie fitnessu grupowego klubom i centrum na całym świecie.

CXWORX™ to dynamiczny trening mięśni brzucha, pośladków i pleców, który zapewni Wam siłę i dobre samopoczucie. To idealne ćwiczenia, aby poprawić siłę funkcjonalną, równowagę, a tym samym zmniejszyć ryzyko kontuzji

ZAJECIA OPEN&MIND (zajęcia o dużo mniejszej intensywności, zdrowotne):

STRETCHING (rozciąganie) – zajęcia poświęcone rozciąganiu, dzięki którym likwidują się przykurcze, zwiększa się ruchomość stawów i elastyczność mięśni.

PILATES – System ćwiczeń fizycznych wymyślony na początku XX wieku przez Niemca Josefa Humbertusa Pilatesa, którego celem miało być rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała. System pilates to połączenie jogi, baletu i ćwiczeń izometrycznych. Metoda ta przyczynia się do: wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenia kręgosłupa, poprawy postawy, uelastycznienia ciała, obniżenia poziomu stresu oraz ogólnej poprawy zdrowia osób ćwiczących.

ZDROWY KRĘGOSŁUP – Zajęcia specjalistyczne mające charakter zarówno profilaktyczny jak i terapeutyczny w zakresie bólu pleców i skrzywień kręgosłupa. Ćwiczenia na bazie pilatesa wzmacniają głębokie partie mięśniowe pleców. Sprzymierzeńcem w walce z bólem kręgosłupa są ćwiczenia z wykorzystaniem piłek rehabilitacyjnych (dużych- fit ball, małych- easy ball). Zajęcia dla wszystkich.

HATHA JOGA – zajmuje się rozwojem człowieka zarówno w sensie fizycznym jak i duchowym. Pozwala integrować myśli, emocje i działanie, prowadzi do osiągnięcia równowagi i harmonii. Jest to doskonała metoda pracy, nie tylko z ciałem. Buduje piękną sylwetkę, poprawia stan zdrowia, działając kojąco na nerwy, wyciszając umysł. Systematyczne ćwiczenia mają działanie profilaktyczne w odniesieniu do większości chorób. Dodają energii i siły dla aktywności w codziennym życiu.

ZAJĘCIA ROWEROWE:

Indoor Cycling – Zajęcia grupowe na rowerach stacjonarnych. Nie wymagają od uczestników specjalnych umiejętności koordynacyjnych. Indoor cycling mogą trenować ludzie w różnym wieku i o różnym poziomie sprawności fizycznej. Dzięki specjalnie dobranej muzyce można oderwać się od rzeczywistości i znaleźć się w innym miejscu i sytuacji, pracując jednocześnie nad swoim ciałem. Już z pierwszym ruchem pedałów rozpoczyna się wspólną podróż, wzajemnie się dopingując. Trasa na każdych zajęciach jest inna. Podczas 60-minutowych zajęć spalane jest ok. 700 kcal! Korzyści płynące z Indoor cycling: spalanie tkanki tłuszczowej, zwiększenie wydolności ogólnej i polepszenie kondycji, zwiększenie wydolności układu krążenia, zapobieganie chorobie wieńcowej i nadciśnieniowej, zwiększenie wydolności układu oddechowego, wzmocnienie układu kostnego, zapobieganie osteoporozie, zmiana budowy składu ciała.

Les MIlls SPRINT® – to 30-minutowy wysokiej intensywności trening interwałowy (HIIT), który stawia duże wyzwanie. Rower jest narzędziem, dzięki ktoremu można przekroczyć swoje limity i przenieść swój trening na kolejny poziom.

ZAJĘCIA NA BASENIE:

AQUA AEROBIK – zajęcia przy muzyce prowadzone w wodzie do głębokości niewymagającej umiejętności pływania. Ćwiczenia mają charakter wzmacniający i odbywają się w odciążeniu kręgosłupa. Zajęcia zalecane są między innymi osobom z problemami zdrowotnymi układu kostno – stawowego i z nadwagą.

ZAJĘCIA DLA MAM:

Mama Shape – Zajęcia dla Mam starszych Dzieci – zajęcia wzmacniające dla Mam Dzieci 1+ – Mamy ćwiczą, Dzieci bawią się kąciku zabaw zorganizowanym na sali ; zajęcia wzmacniające w stylu tbc/shape

Klub Aktywnej Mamy – Zajęcia dla Mam z Niemowlakami – łagodne zajęcia wzmacniające dla Mam po połogu /8tyg poród naturalny, 12tyg cc – po pierwszej wizycie u ginekologa, na której lekarz wyraził zgodę na aktywność fizyczną/ w postaci autorskiego programu ćwiczeń Katarzyny Sempolskiej. Na zajęciach spokojne tempo, muzyka ciszej niż na klasycznym fitnessie, w razie potrzeby można karmić.

ZAJĘCIA DLA DZIECI:

Zumba kids to połączenie Zumba Fitness (Salsa, Cumbia, Reggaeton, Hip-Hop i innych tańców) i treningu mającego na celu zapewnienie dzieciom od lat 7 do 11 maximum zabawy i fitness’u w tym samym czasie. Zumba Kids to zajęcia bezpieczne i skuteczne. Dzięki Zumba Kids, w krótkim czasie dzieci mogą nie tylko zdrowo spędzić czas, ale także mogą nauczyć się nowych układów tanecznych, tańców różnych kultur i ich historii, jak również budować świadomość zdrowego stylu życia i fitness.

Cross kids to gimnastyka ogólnorozwojowa dla dzieci – to zajęcia dla dzieci z zestawami ćwiczeń ogólnych – polecanych dla zwiększenia sprawności fizycznej i koordynacji ruchowej. Zajęcia z gimnastyki ogólnorozwojowej rozwiną w dziecku cechy psychomotoryczne takie jak: orientacja w przestrzeni, zręczność, refleks, spostrzegawczość oraz poprawiają kondycję fizyczną, a także korzystnie wpłyną na ogólny rozwój dziecka, wzmocnią organizm jak również będą kształtować prawidłową postawę dziecka. Na zajęciach będą wykorzystywane najprostsze elementy biegu, rzutu, skoku, pełzania i ćwiczeń równowagi. Zajęcia dla dzieci w wieku 7-11 lat